wtorek, 17 grudnia 2013

Zjedz smacznie, wymyślnie i bez brudzenia rączek – zamów catering!

Kiedy zadzwoniła do mnie siostra , żeby przypomnieć o imieninach mojego męża , po raz setny miałam wyrzuty sumienia, że nie notuję nic w kalendarzu! Zakupy nie zrobione, w domu bałagan, a ja spędzę następną godzinę w drodze z pracy. Zamówienie pizzy nie jest dobrym pomysłem, bo przecież miało być uroczyście… Dzisiaj nie będzie kompromitacji-pomyślałam i zadzwoniłam do Powozowni: http://www.powozownia.pl/catering/ (za namową koleżanki z pracy). Zamówiłam żeberka, spaghetti, sałatkę wegetariańską i papryki faszerowane, na deser wzięłam jakieś dwa rodzaje ciasta, a sama skoczyłam do delikatesów po drodze z pracy i kupiłam dwie butelki wina. Impreza była w 100% udana, a mój Radek bardzo zadowolony! Zdjęcia pochodzą ze strony: powozownia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz